قطعات لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

احیای باتری لپ تاپ

 

برای احیای باتری از دست رفته لپ تاپ می توان اقداماتی انجام داد. در بسیاری از موارد چنین ترفندی جواب می دهد و باتری خراب شده برای بار دیگر احیا می شود.ترفندی که در ادمه بیان می شود می تواند باتری لپ تاپ را بهینه سازی کند و ساعات بیشتری را برایتان شارژ نگه دارد.روش کار به این صورت است که پس از خاموش کردن لپ تاپ باید باتری را از لپ تاپ خارج کرده و داخل پلاستیک قرار دهید.

 

" سپس آن را در داخل یخچال فریزر به مدت ۱۴ الی ۱۵ ساعت گذاشته تا کاملاً یخ ببندد."


نمایندگی تعمیرات لپ تاپ hp خدمات تخصصی و ویژه را جهت تعمیر باتری لپ تاپ hp ارائه می‌دهد. تعمیر انواع باتری در این مرکز بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان انجام می پذیرد. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ hpبا فراهم ساختن فضایی مناسب blsco شرایطی را مهیا ساخته است که در آن خدماتی چون تعمیر و احیاء تمامی باتری های لپ تاپ hp امکان پذیر گشته است. چنانچه شما عزیزان با هر گونه مشکل در عملکرد باتری لپ تاپ خود مواجه شدید، میتوانید با مراجعه به این نمایندگی ، از تعمیر و بازیابی باتری خود، اطمینان حاصل نمایید.


ــ سپس از گذشت این مدت باتری را از یخچال خارج کنید و آن را در اتاق بگذارید

-تا اینکه باتری خشک شود و با دمای اتاق گرم شود تا به دمای عادی برگردد.
-مهم ترین مزیت لپ تاپ در مقایسه با کامپیوتر های خانگی قابل حمل بودن آن است

-اگر لپ تاپ ها قطعه ای برای ذخیره انرژی مصرفی مورد نیاز -خود نداشتند

-این ویژگی میسر نمی شد . پس باتری لپ تاپ قطعه ی مهمی در لپ تاپ

-به شمار می رود و باید از آن به خوبی مراقبت شود و -برای کسب اطلاعات بیشتر

-در مورد چگونگی مراقبت کردن از باتری لپ تاپ بهتر است

-تا انتهای مقاله تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ با ما همراه باشید .

باتری ها در انواع مختلفی موجود هستند و نوع باتری بستگی به برند و مدل لپ تاپ دارد و هر مدل لپ تاپ فقط با باطری مخصوص خود کار میکند . در اصل هر لپ تاپی باتری مخصوص به خود را دارد ، شاید باتری ها از نظر نوع ولتاژ و اهم با همدیگر اشتراکاتی داشته باشند ولی شکل ظاهری آنها این اجازه را به ما نمیدهد که بتوانیم از باتری های دیگر برای دستگاه خود استفاده کنیم .برای چک کردن وضعیت باطری باید به پنجره تنظیمات برق که در کنترل پنل قرار دارد مراجعه کنیم . ما می توانیم در این پنجره میزان شارژ ، روند شارژ ، و تمامی اطلاعات مربوط به باتری و میزان نگه داری شارژ آن ، low power mode  و … را چک کنیم .https://sakhtafzarmag.com/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%ac%d8%b1%db%8c%d9%85%d9%87-%d8%b9%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%be%db%8c%d8%a7%d8%af%d9%87/comment-page-1/#comment-278834

 

گاهی اوقات در فرآیند شارژ باطری اختلال ایجاد می شود که در این صورت باید موارد احتمالی ایجاد مشکل ، بررسی شود و در صورت کسب موفقیت در یافتن مشکل ، در راستای برطرف کردن مشکل گام برداریم و در این راستا احتیاط جانب را رعایت کنیم که مبادا برای دستگاه خود مشکلی بوجود آوریم و به شما توصیه میکنم که با مراجعه تعمیر باتری به یک متخصص در این زمینه مشکل خود را برطرف کنید و بدین شکل از بروز مشکلات جدیدتر جلوگیری کنید .

بیشتر بدانید : راهکارهایی برای افزایش عمر باتری لپ تاپ 
یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت - Targeted Web Traffic استفاده از بازاریابی محتوا است. بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا مخاطبان واقعی کسب و کار تان را به دست آورید.
ولای لپ تاپ قطعه‌ای است که در زمان گشودن و بستن دستگاه ، بالاترین فشار درمقایسه با دیگر قطعات لپ تاپ به آن وارد می شود . به همین خاطر طراحان لپ تاپ در زمان تولید و طراحی ، توجه زیادی به استحکام این قطعه دارند . قبل از خرید لپ تاپ استحکام و مقاومت لولا را بررسی کنید . در زمان بررسی دستگاه ، دقت داشته باشید که اگر صفحه نمایش با کوچک ترین حرکتی نوسان پیدا کند بدین معنی می باشد که لولا کارایی و عملکرد لازم را ندارد . بهتر است تا انتهای مقاله تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ با ما همراه باشید .

نکته دیگر حالت ظاهری لولای لپ تاپ است. در برخی از مدل های لپ تاپ ، قسمت لولا به طور کامل درون بدنه قرار می گیرد و در برخی دیگر از مدل ها مقداری از فضای بیرونی دستگاه را به خود اختصاص داده است. در ارتباط با تعمیر لولای لپ تاپ از آنجا که جنس لولاها ، ترکیبی از فلزات و آلیاژهای مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان روش کاربردی  نیست .


مشخصات نرم‌افزار مربوط به شارژ باتری لپ‌تاپ


ــ در قسمت Dischargers Information مشخص می‌کند که چند بار شارژ شده است.

ــ در قسمت Design capacity میزان ظرفیت باتری را به شما نشان خواهد داد.

ــ در قسمت Current capacity میزان شارژ فعلی را به شما نمایش می‌دهد

 

درصورتی‌که در زمان کامل بودن شارژ باتری این دو عدد باهم برابر بودند می‌توانید از سلامت باتری خود اطمینان پیدا کنید.

روش احیا و تعمیر باتری لپ‌تاپ
جهت احیای باتری ازدست‌رفته لپ‌تاپ می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید. در بیشتر موارد این ترفندها جواب می‌دهند و قادر خواهید بود باتری خراب شده را برای بار دیگر احیا کنید.در ادامه قصد داریم ترفندی را برای شما بیان کنیم که با این ترفند قادر خواهید بود باتری لپ‌تاپ را بهینه کنید و ساعات بیشتری شارژ را نگه دارید.روش کار به این صورت است که شما بعد از خاموش نمودن لپ‌تاپ باید باتری را از لپ‌تاپ خارج نمایید و داخل پلاستیک قرار دهید.


همچنین استفاده از روش جوشکاری جهت

 

تعمیر لولای لپ تاپ باعث ضخیم شدن لولاها می شود و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی لازم است لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود و اگر چنین اقدامی صورت نپذیرد امکان به وجود آمدن های اسیب های بیشتر برای لپ تاپ شما وجود دارد .کانون آلفا در مقاله تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ تلاش دارد تا شما کاربر عزیز را با تعریف کلی و محل قرار گیری این بخش آشنا کند و سپس در نحوه تعمیر لولای لپ تاپ به شما یاری برساند . امیدواریم مطالعه مقاله تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ بتواند به شما کمک کند تا به تعمیر لولای لپ تاپ خود بپردازید .

این کانون با سابقه درخشانی که در زمینه تعمیر کلی و جزئی لپ تاپ دارد در خدمت شماست تا با به کارگیری تیم مهندسین آگاه و کارآزموده و به روز ترین نرم افزار ها و سخت افزار های موجود خود بتواند تجربه یک ihc خدمت رسانی با خیال آسوده و اعتماد کامل را برای شما به عمل بیاورد .
سپس لپ تاپ را Shut down کرده و کابل شارژر را از لپ تاپ خود جدا کنید.اگر باتری لپ تاپ قابل جدا شدن است باید یک دور باتری را از لپ تاپ جدا کنید اما در صورتی که این امکان وجود ندارد باید پنل زیر لپ تاپ را باز کرده، سپس با جدا کردن مادربرد باتری را جدا نمایید و مجددا جا بزنید.
باعث می شود عمر باتری آن به میزانی کمتر از میزان مورد انتظار که دو تا چهار سال است، کاهش پیدا کند.


هنوز مشخص نیست که راه‌اندازی این سامانه تا چه اندازه پیشرفت داشته و در چه مرحله‌ای قرار دارد و آیا اصلا مورد آزمایش قرار گرفته و صحت عملکرد آن تأیید شده یا خیر. اما به نظر می‌رسد که اولین فاز از اجرایی شدن این طرح در تهران خواهد بود.رئیس پلیس راهور ناجا همچنین در خصوص اینکه سامانه جریمه عابرین پیاده قرار است چه تخلف‌هایی را شناسایی کند و جریمه این تخلفات چگونه خواهد بود، اطلاعاتی منتشر نکرده است. اما انتظار می‌رود در صورتیکه این طرح به طور جدی‌تر به مرحله اجرا درآید، اطلاعات تکمیلی پیرامون آن منتشر شود.شما به عنوان یک شهروند ایرانی تا چه اندازه با طرح راه‌اندازی یک سامانه برای جریمه عابران پیاده موافقید؟ از دیدگاه شما این سامانه به چه صورت می‎تواند باعث آسایش بیشتر شهروندان شود و با شناسایی چه مورد از تخلفات می‌تواند در جهت امنیت بیشتر جامعه موثر واقع شود؟ 


افزایش عمر باتری لپ تاپ با چندین راهکار


شما می توانید با چندین راهکار عمر باتری لپ تاپ خود را افزایش دهید؛ مثلا هنگامی که لپ تاپ شما در حال استفاده از باتری است و به برق شهر متصل نیست، نور صفحه نمایش آن را کاهش دهید، از DVD ROM یا CD ROM آن استفاده نکنید و بلوتوث و وای فای آن را غیر فعال کنید. عده ای معتقدند زمانی که لپ تاپ به برق شهری متصل است، بهتر است باتری آن را جدا کنید؛ اما عده ای دیگر معتقدند که این کار تاثیر چندانی در افزایش عمر مفید باتری ندارد و جدا کردن باتری و اتصال مجدد آن کار تقریبا دشواری است.

 

بررسی سلامت باتری توسط نرم افزار


نرم افزارهای رایگان زیادی برای بررسی سلامت باتری لپ تاپ وجود دارند که با نصب آن ها بر روی لپ تاپ خود می توانید آمار و ارقام زیادی در مورد باتری آن مشاهده کنید. از میان این نرم افزارها می توان به نرم افزار HWMonitor، Battery Bar و Battery Care اشاره کرد. آمار “Wear Level” در هر سه نرم افزار قابل مشاهده است. این آمار که به صورت درصد است، شما را در مورد میزان استفاده از باتری لپ تاپ، آگاه می کند؛ به عنوان مثال اگر Wear Level باتری لپ تاپ شما ۱۷ درصد باشد، به معنای این است که باتری ۱۷ درصد کمتر از زمانی که کاملا نو بوده است، شارژ شده است. شما با استفاده از این نرم افزارها و آمار مربوط به Wear Level، می توانید repair از مشکلات باتری لپ تاپ خود مطلع شوید و قبل از اینکه شارژ باتری تمام شود، یا برای تهیه فایل پشتیبانی شارژ کافی نداشته باشد، از اطلاعات لپ تاپ خود فایل پشتیبانی تهیه کنید و یا آن ها را ذخیره کنید.

 
لپ تاپ را به شارژر متصل کنید و آن را روشن نمایید. در نهایت بر روی آیکون باتری در Notification bar کلیک نمایید و آیکون اتصال به شارژر را بررسی نمایید.با نصب مجدد درایور لپ تاپ، جدا کردن و اتصال باتری، قطع و وصل شارژر این مشکل برطرف خواهد شد. فقط مراحل در مدل های مختلف لپ تاپ متفاوت خواهد بود. اگر روش متفاوتی را برای حل این مشکل در نظر دارید حتما با ما در میان بگذارید.



بازاریابی محتوا یعنی تولید محتوا در راستای رفع نیاز مخاطبان تان. در بازاریابی محتوا اصلا تمرکز روی جذب مشتری نیست! شما هنگامی که بتوانید به خوبی نیازهای مخاطبانتان را شناسایی کنید و آن ها را رفع کنید همین باعث می شود به کسب و کار شما جذب شوند.این روزها بیشتر سایت دست به تولید محتوای آموزشی و کاربردی زده اند حتی دیجی کالا که بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است و اصلا نیازی به تولید محتوا ندارد و همه خودشان را موظف می دانند از دیجی کالا خرید کنند هم دست به تولید محتوا و بازاریابی از طریق محتوا زده است. دیجی کالا می کوشد تا به مشتریان احتمالی اش کمک کند بهترین انتخاب را انجام دهند. این هم یک مدل هوشمندانه در بازاریابی محتوا محسوب می شود.

  1. شما هم می توانید از این روش استفاده کنید و روزانه هزاران مشتری
  2. واقعی کسب و کارتان را پیدا کنید. البته در بازاریابی محتوا نیازی نیست
  3. به دنبال مشتری بگردید آن ها خودشان شما را پیدا می کنند.
  4. دقیقا فرق بین تبلیغات با بازاریابی محتوا در این است.
  5. در بازاریابی محتوا نیازی نیست به مشتری التماس کنید تا از شما خرید کند.
  6. آن ها خودشان می دانند که باید از شما خرید کنند. چون از قبل با حسن نیت
  7. شما آشنا شده اند و خودشان را موظف می دانند که از شما خرید کنند.

استفاده از شبکه های اجتماعی


استفاده از شبکه های اجتماعی هم یکی از بهترین گزینه ها برای جذب ترافیک هدفمند است. مطمئن باشید مخاطبان شما امروزه بیشتر در شبکه های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام هستند و ترجیح می دهند بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی بگذرانند.به همین دلیل استفاده از رسانه های اجتماعی موبایلی روز به روز بیشتر از قبل می شود و کارشناسان پیش بینی کرده اند در سال 2020 70 درصد کاربران اینترنتی مصرف کنندگان موبایلی می شوند.

همین باعث می شود خیلی از برندهای بزرگ

به کاربران موبایلی شان اهمیت زیادی بدهند و برای راحتی کار آن ها اپلیکیشن موبایلی شان را هم در اختیار کاربران شان قرار دهند. درست مثل سایت هایی مثل دیجی کالا، بامیلو و دیوار.اما این دلیل نمی شود که بستر اصلی کسب و کار خود را روی شبکه های اجتماعی موبایلی بنا کنید. این غلط ترین کار ممکن است. چون از موتورهای جست و جو هم هرگز نباید غافل شوید. از این گذشته شبکه های اجتماعی هرگز قابل اطمینان نبوده اند! امروز هستند، فردا نیستند.

گوگل و دیگر موتورهای جست و جو منبعی بسیار خوب

برای جذب مخاطبان هدفمند هستند. هرگز گوگل را به شبکه های اجتماعی ترجیح ندهید.به همین خاطر پیشنهاد می شود از شبکه های اجتماعی social media traffic فقط به منظور رشد کسب و کارتان و برندسازی استفاده کنید. راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی یکی از بهترین روش ها برای بیشتر دیده شدن تان است.مبدل برق باتریاگر باطری یک لپ تاپ شارژ نمی شود اولین چیزی که باید چک کنیم ، مبدل برق AC  و کابل آن است .

گاهی اوقات به دلیل قطعی کابل این اتفاق می افتد . یا برخی موارد پیش می آید که به دلیل اورجینال نبودن مبدل ، مشخصه های آن با شرایط استاندارد مورد نیاز مطابقت نداشته و مبدل علیرغم شباهت ظاهری با مبدل استاندارد ، نمیتواند باطری را شارژ کند و یا اینکه پس از مدتی سبب خرابی باتری دستگاه شما می شود . در هنگام تهیه ی مبدل برای لپ تاپی که مبدل اصلی آن گم شده و یا از کار افتاده ، باید چک کنیم که مبدل جدید دارای استاندارد های لازم است یا خیر . معمولا مبدل ها بر اساس توان (W) تقسیم بندی می شوند . در موقع تهیه ی مبدل جدید برای لپ تاپ باید به مولفه های ذکر شده توجه کنیم تا باطری لپ تاپ آسیب نبیند . در این زمینه باید نکاتی را متذکر شویم که در ادامه به آنها اشاره می کنیم .https://web.telegram.org/#/im?p=g373063335

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیرات لپ تاپ میتوانید به این لینک مراجعه کنید .


ــ سپس باتری را ۳ الی ۴ بار شارژ و دشارژ نماییدگاهی ممکن است پیشروی این آسیب به حدی برسد که باتری، بیشتر از ۱۰ دقیقه هم لپ تاپ را روشن نگه ندارد. بدون شک چنین مشکلی میتواند برای هر کاربری آزاردهنده باشد. اما چه راهی برای جبران خسارت وارده به دستگاه وجود دارد؟ در چنین مواقعی دارندگان لپ تاپ hp، لازم است برای تعمیر باتری لپ تاپ hp خود، به  نمایندگی تعمیرات لپ تاپ hp مراجعه نمایند. این مجموعه، یکی از بهترین ارائه دهندگان خدماتی چون تعویض یا تعمیر باتری لپ تاپ hp است. از ان جا که ناکارآمدی و خرابی باتری لپ تاپ یکی از متداول ترین مشکلات دارندگان این دستگاه‌ها است، بر آن شدیم تا مقاله ی پیش رو را به بررسی دقیق تر این مسئله اختصاص دهیم..با این ترفند باتری لپ تاپ جان دوباره می یابد و برای نگه داشتن شارژ آماده است.

  • ۹۹/۰۳/۲۷
  • وسن وسونو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی